maanantai 1. huhtikuuta 2013

Säätöä, säätöä


Voi eiiiiiiii!!!
Apuuaaaa?!! Mä kirjoitin pitkät pätkät ja julkaisin tekstin jossakin työpaikkani yleisessä blogissa...pikkasen on kylmähiki otsalla! Onneksi sain sen pois!



Juu HEI vaan pitkästä aikaa! 

Ei meinaa edes enää muistaa, miten homma täällä toimii, niin pitkä aika edellisestä päivityksestä on. Enkä edes muista, milloin olen käynyt vaihtamassa tuon taustakuvan tuollaiseksi ihmeelliseksi koukeroksi...


Nyt kevään kynnyksellä on vähitellen herännyt mielenkiinto taas tähän blogiin. Olin Pääsiäisenä Kööpenhaminassa ja siellä iski kova valokuvausvimma. Meinasin ihan seota yhdessä ihanassa piensisustustavaroita myyvässä liikkeessä. Siitä myöhemmin enemmän. Nyt keskistyn päivittämään blogin ulkonäköä. 
-Piia-

Siljan herneenversoviljelmä

2 kommenttia:

Kauniin turhuuden Terhi kirjoitti...

Odotan innolla kuvia sieltä sisutusliikkeestä;)

Silja-tyttö herneenversoineen tuo muuten mieleen ihan Helene Sjärfbeckin toipilaan.

Maikki kirjoitti...

Mä ehkä olen käynyt samassa liikkeessä Köpiksessä. Olisin voinut ostaa koko kaupan. Oliko siellä kaikkea ihanaa valurautakamaa ja puulaatikoita?